دکتر آنلاین با دکتر یاب
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

Vidyo Healthcare Philips در تقریباً چند سال ، کنفرانس ویدیویی بسیار پیشرفت کرده است ، از چیزی که نیاز به راه اندازی سخت افزارهای گران قیمت و پیچیده دارد تا مواردی که دسترسی بیشتر صاحبان گوشی های هوشمند ، رایانه های لوحی و رایانه به آن آسان است. استفاده از ویدئو برای ویزیت های مجازی در مراقبت های بهداشتی کمی پیچیده تر است - اتصال باید قابل اعتماد باشد و سرویس HIPAA سازگار باشد تا از اطلاعات پزشکی بیمار محافظت کند - اما با این وجود ویزیت های مجازی به عنوان یک روش جدید برای ارائه خدمات درمانی محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

برای رزرو یا ارتباط آنلاین با دکتر با سایت دکتر یاب همراه باشید.

بکی وای ، سخنگوی سرویس ویدئویی آنلاین VSee ، در حاشیه نشست انجمن پزشکی پزشکی آمریكا (ATA) این هفته در آستین به MobiHealthNews گفت ، از حدود 900 میلیون ویزیت پزشكی كه در سال گذشته در ایالات متحده انجام شده است ، حدود 50 درصد آنها می توانست از راه دور انجام شود.

البته ویزیت های مجازی نمی توانند همه کارهایی را که پزشک می تواند حضوری انجام دهد انجام دهد. اما در معاینه مراقبت های اولیه به طور متوسط ​​، بیمار حدود 7 دقیقه به پزشک مراجعه می کند. در این زمینه ، درک مزیت قطع وقت اضافی و استفاده حداکثری از یک بازدید کوتاه کار سختی نیست. بسیاری از سخنرانان ATA اظهار داشتند که بازدیدهای مجازی فقط جایگزینی "به اندازه کافی خوب" برای زمانی نیست که بازدید "واقعی" امکان پذیر نیست. از بسیاری جهات ، بازدیدهای مجازی در واقع برتر هستند.

1) برای بیمار و پزشک مناسب است

Vidyo ، نرم افزار کنفرانس ویدئویی سازگار با HIPAA را با سازگار با دستگاه ارائه می دهد ، در ATA برای ارائه خدمات کنفرانس ویدیویی به کنسرسیوم سلامت قبیله ای آلاسکا ، قراردادی را در ATA اعلام کرد که 2500 ارائه دهنده در 200 سایت مختلف را به بیماران متصل می کند. اتصال افراد برای مراقبت در مناطق روستایی یک مورد استفاده کلاسیک است که در آن بازدید ویدئویی بسیار راحت تر از یک مراجعه حضوری است ، اما از تنها چنین موردی دور است.

بارب جانستون ، مدیر عامل و بنیانگذار کلینیک آنلاین HealthLinkNow ، گفت خدمات شرکت وی برای بیمارانی که بخاطر PTSD نمی خواهند خانه خود را ترک کنند مفید است. بیماران مبتلا به نوزاد جدید که تحت درمان افسردگی پس از زایمان قرار دارند. و بیمارانی که در زندان هستند ، از جمله بیمارانی که می توانند در معرض آسیب رساندن به روانپزشک خود باشند. تمرین وی همچنین مراقبت از روانپزشکی را در زمینه مراقبت های اولیه ارائه می دهد.

جانستون گفت: "ما در همه موارد ارتباط برقرار کرده ایم و این فوق العاده بوده است." "بیماران ترجیح می دهند در مطب پزشك عادی خود به یك ارائه دهنده خدمات بهداشت روان مراجعه كنند. هیچ كلاله ای وجود ندارد. در صورت لزوم ما به آن پرتو می زنیم و در صورت عدم نیاز از مسیر خارج می شویم."

سرویس هایی مانند VSee و Vidyo بر روی تعداد فزاینده ای از دستگاه های مصرف کننده کار می کنند و سعی دارند سریع و آسان برای بیمار بارگیری شوند.

دکتر ری دورسی ، مدیر پزشکی از راه دور مغز و اعصاب در پزشکی جان هاپکینز گفت: "بیماران به من گفته اند ، قبل از اینکه مجبور باشم نیم روز مرخصی بگیرم - حالا من زود کار را ترک می کنم." "ما می توانیم به جایی برسیم که افراد بدون اینکه به مراقبت از خود فکر کنند ، در مورد محل زندگی یا بازنشستگی خود تصمیم بگیرند. آنها می توانند در جایی که می خواهند زندگی کنند و مراقبت از آنها حاصل خواهد شد."

2) اتاق انتظار مجازی از اتاق فیزیکی بهتر است

هیچ کس واقعاً دوست ندارد در اتاق انتظار پزشک منتظر بماند. گذشته از مزاحمت کلی انتظار ، برای افراد بیمار مشکل است که خود را با افراد بیمار دیگر محاصره کنند ، به ویژه برای افراد مسن یا کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند.

VSee's Wai گفت: "به نظر می رسد خط مونتاژ باشد." "شما می توانید در خانه خود صبر کنید ، راحت باشید."

جانستون در HealthLinkNow یک اتاق انتظار مجازی را اجرا کرده است که انیمیشن های مربوط به سلامتی را جایگزین مجلات قدیمی می کند. در حالی که بیماران منتظر آماده شدن پزشک خود برای ویزیت مجازی هستند ، آنها به آن مطالب آنلاین که مخصوصاً برای سرگرمی و آموزش بیمار در مورد خطرات سلامتی تهیه شده است ، دسترسی دارند.

3) افزایش مشارکت بیمار به لطف اشتراک صفحه نمایش

ویدئو کنفرانس فقط به پزشکان و بیماران اجازه نمی دهد چهره یکدیگر را ببینند. VSee یک پلت فرم در ATA را به نمایش گذاشت که به پزشکان امکان می دهد نمودار بیمار یا سابقه رادیولوژی گذشته را بیاورند و در حین مکالمه آن را با یک قلم مجازی حاشیه نویسی کنند. این به پزشک کمک می کند بینایی بسیار خاصی را به بیماران نشان دهد. یکی از شرکا ، دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو (UCSF) برنامه خطر ابتلا به سرطان ، از این سرویس استفاده می کند تا نژاد سرطان خود را به بیماران نشان دهد و درباره آن بحث کند.

HealthSpot ، شرکتی که کیوسک های سلامتی توسعه داده است که شامل قابلیت های مراجعه به پزشک مجازی است ، از API Vidyo برای اتصال دستگاه ها بهره می برد. در طی یک ویزیت مجازی ، پزشک می تواند به ضربان قلب بیمار گوش کند ، فشار خون وی را گرفته و با اتوسکوپ متصل به گوش وی نگاه کند ، تا فقط چند دستگاه نام ببرد.

این هنوز منطقه ای است که ویزیت مجازی بیش از یک مراجعه حضوری دارد ، زیرا ، به عنوان مثال ، بازبینی الکترونیکی otoscope بر روی صفحه بیمار و همچنین دکتر نشان داده می شود ، به بیمار اجازه می دهد تا داخل گوش خود را در زمان واقعی ببیند. . این امر توضیح پزشكان در مورد روشها یا شرایط را آسان می كند و بیماران حتی می توانند در مراقبت از خود شریك بیشتری داشته باشند.

4) راحت تر ، خودکار ثبت سوابق

علاوه بر این ، زیرا





:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی